zondag 20 januari 2008

Met het gesprek vertelde ze mij ook dat ik op de peutergroep en de bso moest.
Op mijn vorige stage moest ik ook al na de bso en de kinderopvang.
Ik zag hier echt tegen op. Ik vond bso niet echt leuk om mee te werken.

Ik wist het echt niet. Nu ik goed nagedacht heb vind ik bso echt super leuk om te doen. Je kan vrije activiteiten doen. De kinderen zijn namelijk niks verplicht. Je moet de thuis situatie nabootsen.
Ik heb een keer met de kinderen twister gedaan. Dit is een heel leuk spel, en best simpel.
We waren er een uur mee bezig. Je kunt de kinderen zo simpel vermaken. Ik dacht altijd veel te moeilijk. Dat doe ik nu helemaal niet meer.

Daarom zou ik wel op de bso willen werken, met combinatie met Kinderopvang anders heb je veel te weinig uren.

1 opmerking:

Anoniem zei

hey juud,

knap hoor het schiet al aardig op.
maar jah we zijn er nog niet he meiske!

nou succes nog met het afronden van je weblog.

laat ook een berichtje achter :D