maandag 14 januari 2008

BPV

ik heb op stage allerlei opdrachten gedaan.
1 opdracht die ik heel speciaal vond is: dat ik het opendeurenbeleid mocht plannen. Wie wat ging doen, welke opdracht.
Ik was ingepland met een andere groepsleidster van onze groep.
We moesten voor een week wat plannen. We deden de opdrachten tijdens de kerst.
Je kon echt heel veel opdrachten daar over vinden via internet. We hadden eigenlijk veel te veel opdrachten. Het was gelukkig maar voor een week. We konden kiezen uit kerstkaartjes,kerstmuts,kerstster,kerstliedjes, en nog veel meer

Deze opdracht had ik ook heel goed gemaakt volgens de leidster waar het samen mee deed.
Ze hebben zo veel lof over mij,oh echt ik moest maar gaan soliciteren als ik klaar was met school (18 juni)
Dit is echt een leuk kinderdagopvang om te werken. Het is niet erg groot, je kent ieder kind.
ieder ouder, ieder collega, zelfs de collega's die boven werken ken ik.
Je word daar zo in vertrouwen genomen. Ik heb hier echt mega veel geleerd.
Van schoonmaken(de detials), en de telefoon opnemen(doorverbinden)

Tenslotte, vind ik het gewoon jammer dat ik hier weg ga, ik kom wel terug, let maar op mijn woorden,
haha

Geen opmerkingen: